Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że od 01.11.2016 r. realizujemy na terenie powiatu wałbrzyskiego ziemskiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego oraz kłodzkiego projekt „Praca kluczem do sukcesu!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.2 „Wsparcie osób poszukujących pracy”.
Aby zrealizować cele projektu staramy się dotrzeć do jak najszerszej grupy potencjalnych uczestników projektu, którymi będą osoby bezrobotne i bierne zawodowo od 30 roku życia zamieszkałe na terenie powiatu: wałbrzyskiego ziemskiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego oraz kłodzkiego
W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą o rozpowszechnienie informacji dotyczącej możliwości skorzystania z proponowanego przez nas wsparcia wśród Państwa klientów. Będziemy wdzięczni za umieszczenie informacji w Państwa placówkach oraz na stronie internetowej. Prosimy również o ewentualne rozpowszechnienie ulotek w Państwa siedzibie (możliwość przesłania w najbliższym czasie).
Informacje o projekcie
PROJEKT JEST SKIEROWANY DLA OSÓB SPEŁNIAJĄCYCH WSZYSTKIE PONIŻSZE WYMAGANIA:
- Są osobami bezrobotnymi lub biernymi zawodowo, w wieku od 30 roku życia.
- Zamieszkują (zgodnie z KC) powiaty: wałbrzyski ziemski, dzierżoniowski, kłodzki, ząbkowicki.
W RAMACH PROJEKTU OFERUJEMY:
- Poradnictwo zawodowe
- Pośrednictwo pracy
- Szkolenia zawodowe
- Staż zawodowy - płatny staż w firmie związanej z tematyką szkolenia.
Dla Uczestników projektu przewidziane jest wsparcie finansowe w postaci stypendiów szkoleniowych i stażowych oraz refundacji kosztów dojazdu dla osób dojeżdżających z poza miejsca odbywania się zajęć.
Wszystkie informacje na temat projektu dostępne są na stronie www projektu: www.pracakluczemdosukcesu.biuroprojektu.eu
Osoby zainteresowane mogą również uzyskać dodatkowe informacje:
- telefonicznie pod nr tel. 797 602 880 – biuro projektu w Kłodzku, ul. Rodzinna 83
- KOORDYNATOR PROJEKTU – ANNA PALICA
- mailowo – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z poważaniem,