-
Szczegóły
-
Barbara Szeliga
|
|
Your International Training
FBD House, Spa Square
Mallow Co. Cork
Ireland
Tel: +353876752148
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Harmonogram pobytu i program praktyk
dla Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju
zajęcia praktyczne odbywają się zgodnie z programem praktyk uzgodnionym między partnerami
* czynności zaplanowane w mobilności mogą zostać zmienione lub przeniesione na inny termin w zależności od potrzeb obsługiwanych gości
Grupy:
-
14 uczniów i 1 nauczyciel od 14.01 - 11.02.2018
-
20 uczniów i 2 nauczycieli od 05.05 - 01.06.2018
-
19 uczniów i 2 nauczycieli od 01.10 - 26.10.2018
- program pierwszego tygodnia jest taki sam dla wszystkich kierunków
Tydzień 1 zajęcia wprowadzające na stanowiska pracy
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Niedziela
|
-
Przylot do Irlandii, transfer do SLIGO
-
Przywitanie przez pracowników firmy YIT
-
Przedstawienie przebiegu stażu oraz programu kulturalnego
|
|
Poniedziałek
|
Praktyki w przedsiębiorstwach rozpoczynają się od godziny 9.00 – 17.00 z przerwą na lunch 13.00 – 14.00 /zgodnie z wcześniej ustalonym i zatwierdzonym programem praktyk/
-
Praktykanci wraz z pracownikami YIT zostaną zapoznani z opiekunem merytorycznym w przedsiębiorstwie, w którym odbywają praktyki
-
Uczestnicy omawiają z mentorem program praktyk
-
Uczestnicy zostają zapoznani z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapobiegania wypadkom na stanowisku pracy
-
Sprawdzenie wiedzy uczniów z zakresu wiedzy - osoba odpowiedzialna - mentor w przedsiębiorstwie
-
Ogólne Zajęcia praktyczne ,zgodnie z porozumieniem o programie zajęć i zdiagnozowanymi potrzebami ucznia
|
|
Wtorek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Omówienie kształcenia praktycznego w Irlandii
-
Zapoznanie się z zakresem obowiązków w firmie i zasadami pracy w grupie
-
Ogólne Zajęcia praktyczne zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami ucznia
-
Zapoznanie się ze stroną internetową pracodawcy
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
-
Program kulturowy - Spacer po Sligo,
-
Sprawdzenie poziomu języka angielskiego
-
Praca nad językiem na platformie OLS
-
Kolacja - godz. 19.00
-
Nauka oferty pracodawcy
|
Środa
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Poznanie struktury organizacyjnej placówki – przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych, stosowanie regulaminów i zarządzeń obowiązujących w placówce.
-
Zapoznanie się z zasadami w razie niebezpieczeństwa
-
Zapoznanie z obowiązkami prac indywidualnych oraz grupowych
-
Poznawanie zakresu czynności, uprawnień i odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach pracy w placówce.
|
|
Czwartek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Przygotowanie stanowiska pracy
-
Szkolenie zakresu obsługi turystów
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Dalszy ciąg szkolenia obsługi gościa hotelowego
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|
Technik obsługi turystycznej nr 422403
Tydzień 2 – planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Poniedziałek
|
Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy
-
Asystowanie przy obsłudze klienta w zakresie rezerwacji i sprzedaży imprez turystycznych
-
Ćwiczenia w rozumieniu oferty biura
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Wtorek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Ćwiczenie nawyków z poniedziałku
-
Zajęcia praktyczne na stanowisku
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Środa
|
-
Nauka posługiwania się tabelami kursów walut
-
Asystowanie przy sporządzaniu zamówień na usługi turystyczne
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Czwartek
|
-
Przygotowanie stanowiska pracy
-
Ćwiczenie nawyków z poprzedniego dnia
-
Inne zajęcia praktyczne na stanowisku
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy rezerwacji usług on line
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|
Tydzień 3 – sprzedaż i rozliczanie imprez turystycznych
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Poniedziałek
|
-
Zapoznanie się z obowiązkami
-
Nauka obsługi sprzętu biurowego
-
Zajęcia praktyczne /zgodnie z porozumieniem o programie zajęć/
|
|
Wtorek
|
-
Asystowanie przy sporządzaniu dokumentacji potwierdzającej sprzedaż usługi turystycznej
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Środa
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Ćwiczenie nawyków poprzedniego dnia
-
Porządkowanie miejsca pracy
|
|
Czwartek
|
-
Przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy obsłudze kasy fiskalnej i czytnika kart płatniczych
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Ćwiczenie nawyków z poprzedniego dnia
-
Prace porządkowe -polerowanie, nabłyszczanie
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|
Tydzień 4 -udzielanie informacji turystycznej
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Poniedziałek
|
-
Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy
-
Zapoznanie się z obowiązkami
-
Asystowanie przy rezerwacji dla gości indywidualnych i/lub grupowych
-
Nauka organizacji stanowiska pracy
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Wtorek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy udzielaniu informacji turystycznej
-
Przygotowanie bazy danych informacji turystycznej
-
Zapoznanie się z przekazem informacji turystycznych
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Środa
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy sporządzaniu dokumentacji związanej z rezerwacją usług
-
Ćwiczenie nawyków z poprzedniego dnia
-
obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze klienta
|
|
Czwartek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy sprzedaży usług dodatkowych
-
Asystowanie przy tworzeniu bazy danych ofert
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Ćwiczenie nawyków w obsłudze klienta
-
Ewaluacja praktyki zawodowej
-
Wymiana doświadczeń
-
Podsumowanie i ocena realizacji założonych celów stażu, realizacji programu kulturowego
-
Wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|