Your International Training logo     EU flag Erasmus vect POS 

Your International Training

FBD House, Spa Square

Mallow Co. Cork

Ireland

Tel: +353876752148

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  

Harmonogram pobytu i program praktyk

dla Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju

zajęcia praktyczne odbywają się zgodnie z programem praktyk uzgodnionym między partnerami

* czynności zaplanowane w mobilności mogą zostać zmienione lub przeniesione na inny termin w zależności od potrzeb obsługiwanych gości

Grupy:

  1. 14 uczniów i 1 nauczyciel  od  14.01 - 11.02.2018

  2. 20 uczniów i 2 nauczycieli od  05.05 - 01.06.2018

  3. 19 uczniów i 2 nauczycieli od  01.10 - 26.10.2018

- program pierwszego tygodnia jest taki sam dla wszystkich kierunków

 

Tydzień 1 zajęcia wprowadzające na stanowiska pracy

Dzień

9:00 – 17:00

Popołudnie

Niedziela

  • Przylot do Irlandii, transfer do SLIGO

  • Przywitanie przez pracowników firmy YIT

  • Przedstawienie przebiegu stażu oraz programu kulturalnego

 

  • Zakwaterowanie w rodzinach goszczących

  • Zapoznanie uczniów z topografią miasta i okolicy

Poniedziałek

Praktyki w przedsiębiorstwach rozpoczynają się od godziny 9.00 – 17.00 z przerwą na lunch 13.00 – 14.00 /zgodnie z wcześniej ustalonym i zatwierdzonym programem praktyk/

  • Praktykanci wraz z pracownikami YIT zostaną zapoznani z opiekunem merytorycznym w przedsiębiorstwie, w którym odbywają praktyki

  • Uczestnicy omawiają z mentorem program praktyk

  • Uczestnicy zostają zapoznani z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapobiegania wypadkom na stanowisku pracy

  • Sprawdzenie wiedzy uczniów z zakresu wiedzy - osoba odpowiedzialna - mentor w przedsiębiorstwie

  • Ogólne Zajęcia praktyczne ,zgodnie z porozumieniem o programie zajęć i zdiagnozowanymi potrzebami ucznia

 

  • Program kulturowy – zajęcia dot. historii i kultury w Irlandii /prezentacja/

  • Kolacja – godz. 19.00

  • Zapoznanie się z: ofertą hotelu/ ofertą biura podróży/kartą menu

 

 

Wtorek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Omówienie kształcenia praktycznego w Irlandii

  • Zapoznanie się z zakresem obowiązków w firmie i zasadami pracy w grupie

  • Ogólne Zajęcia praktyczne zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami ucznia

  • Zapoznanie się ze stroną internetową pracodawcy

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Program kulturowy - Spacer po Sligo,

  • Sprawdzenie poziomu języka angielskiego

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

  • Nauka oferty pracodawcy

 

Środa

 

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Poznanie struktury organizacyjnej placówki – przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych, stosowanie regulaminów i zarządzeń obowiązujących w placówce.

  • Zapoznanie się z zasadami w razie niebezpieczeństwa

  • Zapoznanie z obowiązkami prac indywidualnych oraz grupowych

  • Poznawanie zakresu czynności, uprawnień i odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach pracy w placówce.

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

  • Nauka oferty pracodawcy

Czwartek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Przygotowanie stanowiska pracy

  • Szkolenie zakresu obsługi turystów

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 Piątek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Dalszy ciąg szkolenia obsługi gościa hotelowego

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Spotkanie z opiekunem i przedstawicielem YIT podsumowujące pierwszy tydzień pobytu

  • Kolacja - godz. 19.00

  • Monitoring pobytu w rodzinach goszczących

Sobota

  • Realizacja programu kulturowego - Wycieczka

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

Niedziela

  • Realizacja programu kulturowego - Wycieczka

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Technik obsługi turystycznej nr 422403

Tydzień 2 – planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych

Dzień

9:00 – 17:00

Popołudnie

 

Poniedziałek

Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy

  • Asystowanie przy obsłudze klienta w zakresie rezerwacji i sprzedaży imprez turystycznych

  • Ćwiczenia w rozumieniu oferty biura

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

 

  • Czas wolny

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja – godz. 19.00

 

Wtorek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Ćwiczenie nawyków z poniedziałku

  • Zajęcia praktyczne na stanowisku

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Czas wolny

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Środa

 

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Nauka posługiwania się tabelami kursów walut

  • Asystowanie przy sporządzaniu zamówień na usługi turystyczne

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Czwartek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Przygotowanie stanowiska pracy

  • Ćwiczenie nawyków z poprzedniego dnia

  • Inne zajęcia praktyczne na stanowisku

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Piątek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Asystowanie przy rezerwacji usług on line

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Spotkanie z opiekunem i przedstawicielem YIT podsumowujące pierwszy tydzień pobytu

  • Kolacja - godz. 19.00

  • Monitoring pobytu w rodzinach goszczących

Sobota

  • Realizacja programu kulturowego

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

Niedziela

  • Realizacja programu kulturowego

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja 19


Tydzień 3 – sprzedaż i rozliczanie imprez turystycznych

Dzień

9:00 – 17:00

Popołudnie

 

Poniedziałek

  • Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy

  • Zapoznanie się z obowiązkami

  • Nauka obsługi sprzętu biurowego

  • Zajęcia praktyczne /zgodnie z porozumieniem o programie zajęć/

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Wtorek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Asystowanie przy sporządzaniu dokumentacji potwierdzającej sprzedaż usługi turystycznej

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Środa

 

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Ćwiczenie nawyków poprzedniego dnia

  • Porządkowanie miejsca pracy

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Czwartek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Przygotowanie stanowiska pracy

  • Asystowanie przy obsłudze kasy fiskalnej i czytnika kart płatniczych

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Piątek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Ćwiczenie nawyków z poprzedniego dnia

  • Prace porządkowe -polerowanie, nabłyszczanie

  • Spotkanie z opiekunem i przedstawicielem YIT podsumowujące pierwszy tydzień pobytu

  • Kolacja - godz. 19.00

  • Monitoring pobytu w rodzinach goszczących

Sobota

  • Realizacja programu kulturowego

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

Niedziela

  • Spotkanie z opiekunem, kontrola dzienników

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

Tydzień 4 -udzielanie informacji turystycznej

Dzień

9:00 – 17:00

Popołudnie

  

Poniedziałek

  • Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy

  • Zapoznanie się z obowiązkami

  • Asystowanie przy rezerwacji dla gości indywidualnych i/lub grupowych

  • Nauka organizacji stanowiska pracy

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

  

Wtorek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Asystowanie przy udzielaniu informacji turystycznej

  • Przygotowanie bazy danych informacji turystycznej

  • Zapoznanie się z przekazem informacji turystycznych

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

Środa

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Asystowanie przy sporządzaniu dokumentacji związanej z rezerwacją usług

  • Ćwiczenie nawyków z poprzedniego dnia

  • obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze klienta

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

  

Czwartek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Asystowanie przy sprzedaży usług dodatkowych

  • Asystowanie przy tworzeniu bazy danych ofert

  • Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego

  • Czas wolny

  • Wypełnianie dziennika praktyk

  • Praca nad językiem na platformie OLS

  • Kolacja - godz. 19.00

 

 

Piątek

  • Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy

  • Ćwiczenie nawyków w obsłudze klienta

  • Ewaluacja praktyki zawodowej

  • Wymiana doświadczeń

  • Podsumowanie i ocena realizacji założonych celów stażu, realizacji programu kulturowego

  • Wypełnienie ankiet ewaluacyjnych

  • Spotkanie z opiekunem i przedstawicielem YIT podsumowujące ostatni tydzień pobytu.

  • Ewaluacja pobytu w rodzinach goszczących

  • Kolacja - godz. 19.00

Sobota

  • Czas wolny

  • Kolacja - godz. 19.00

Niedziela

  • Wylot do Polski

 

JSN Vintage is designed by JoomlaShine.com