-
Szczegóły
-
Barbara Szeliga
|
|
Your International Training
FBD House, Spa Square
Mallow Co. Cork
Ireland
Tel: +353876752148
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Harmonogram pobytu i program praktyk
dla Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju
zajęcia praktyczne odbywają się zgodnie z programem praktyk uzgodnionym między partnerami
* czynności zaplanowane w mobilności mogą zostać zmienione lub przeniesione na inny termin w zależności od potrzeb obsługiwanych gości
Grupy:
-
14 uczniów i 1 nauczyciel od 14.01 - 11.02.2018
-
20 uczniów i 2 nauczycieli od 05.05 - 01.06.2018
-
19 uczniów i 2 nauczycieli od 01.10 - 26.10.2018
- program pierwszego tygodnia jest taki sam dla wszystkich kierunków
Tydzień 1 zajęcia wprowadzające na stanowiska pracy
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Niedziela
|
-
Przylot do Irlandii, transfer do SLIGO
-
Przywitanie przez pracowników firmy YIT
-
Przedstawienie przebiegu stażu oraz programu kulturalnego
|
|
Poniedziałek
|
Praktyki w przedsiębiorstwach rozpoczynają się od godziny 9.00 – 17.00 z przerwą na lunch 13.00 – 14.00 /zgodnie z wcześniej ustalonym i zatwierdzonym programem praktyk/
-
Praktykanci wraz z pracownikami YIT zostaną zapoznani z opiekunem merytorycznym w przedsiębiorstwie, w którym odbywają praktyki
-
Uczestnicy omawiają z mentorem program praktyk
-
Uczestnicy zostają zapoznani z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapobiegania wypadkom na stanowisku pracy
-
Sprawdzenie wiedzy uczniów z zakresu wiedzy - osoba odpowiedzialna - mentor w przedsiębiorstwie
-
Ogólne Zajęcia praktyczne ,zgodnie z porozumieniem o programie zajęć i zdiagnozowanymi potrzebami ucznia
|
|
Wtorek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Omówienie kształcenia praktycznego w Irlandii
-
Zapoznanie się z zakresem obowiązków w firmie i zasadami pracy w grupie
-
Ogólne Zajęcia praktyczne zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami ucznia
-
Zapoznanie się ze stroną internetową pracodawcy
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
-
Program kulturowy - Spacer po Sligo,
-
Sprawdzenie poziomu języka angielskiego
-
Praca nad językiem na platformie OLS
-
Kolacja - godz. 19.00
-
Nauka oferty pracodawcy
|
Środa
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Poznanie struktury organizacyjnej placówki – przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych, stosowanie regulaminów i zarządzeń obowiązujących w placówce.
-
Zapoznanie się z zasadami w razie niebezpieczeństwa
-
Zapoznanie z obowiązkami prac indywidualnych oraz grupowych
-
Poznawanie zakresu czynności, uprawnień i odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach pracy w placówce.
|
|
Czwartek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Przygotowanie stanowiska pracy
-
Szkolenie zakresu obsługi turystów
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Dalszy ciąg szkolenia obsługi gościa hotelowego
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze turysty
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|
Technik hotelarstwa nr 422402
Tydzień 2 - housekeeping
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Poniedziałek
|
-
Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy w dziale housekeepingu
-
Zapoznanie się ze stanowiskami służby pięter
-
Zapoznanie się z obowiązkami obsługi pokojowej
-
Zapoznanie się z rodzajami jednostek mieszkalnych i ich wyposażeniem
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Wtorek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy obsłudze pokoi hotelowych
-
Zapoznanie się z hotelowymi środkami czystości i ich zastosowaniem
-
Zajęcia praktyczne na stanowisku housekeeping
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Środa
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Nauka obsługi urządzeń i sprzętu do utrzymania czystości
-
Ćwiczenia w dekoracji łóżek hotelowych (prezentacja swoich umiejętności)
-
Zajęcia praktyczne na stanowisku housekeeping
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Czwartek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Przygotowanie stanowiska pracy
-
Przygotowywanie jednostek mieszkalnych do przyjęcia gości
-
Inne zajęcia praktyczne na stanowisku housekeeping
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Utrzymywanie czystości w części ogólnodostępnej zakładu hotelarskiego
-
Inne zajęcia praktyczne na stanowisku housekeeping
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|
Tydzień 3 - waitressing
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Poniedziałek
|
-
Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy w dziale restauracja
-
Zapoznanie się z obowiązkami kelnera/kelnerki
-
Nauka obsługi sprzętu do przygotowywania napoi
-
Zajęcia praktyczne /zgodnie z porozumieniem o programie zajęć
|
|
Wtorek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Przygotowywanie sali restauracyjnej na przyjęcie gości hotelowych.
-
Przestrzeganie przepisów BHP
-
Zapoznanie się z obowiązkami serwisu hotelowego
|
|
Środa
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy realizacji usługi room-service
-
Porządkowanie miejsca pracy – obsługa wyparzarki, dishwasher,
-
Nauka posługiwania się wózkiem kelnerskim
|
|
Czwartek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Przygotowanie stanowiska pracy
-
Obsługa bufetu śniadaniowego
-
Nakrywanie do stołów,
-
Układanie artystyczne serwetek
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Obsługa gości hotelowych w restauracji
-
Przyrządzanie napoi i deserów
-
Prace porządkowe -polerowanie, nabłyszczanie
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|
Tydzień 4 -front desk work
Dzień
|
9:00 – 17:00
|
Popołudnie
|
Poniedziałek
|
-
Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy w dziale front desk
-
Zapoznanie się z obowiązkami recepcji
-
Asystowanie przy rezerwacji dla gości indywidualnych i/lub grupowych
-
Nauka organizacji stanowiska pracy
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Wtorek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy procedurach check-in i check-out
-
Przygotowanie aranżacji sali konferencyjnej
-
Zapoznanie się z przekazem informacji turystycznych
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Środa
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy sporządzaniu dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelowych
-
Asystowanie przy procedurach check-in i check-out
-
Obserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Czwartek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie przy sprzedaży usług dodatkowych
-
Asystowanie w recepcji hotelowej
-
Dbserwowanie postaw, wyglądu i stosowanego słownictwa w obsłudze gościa hotelowego
|
|
Piątek
|
-
Zapoznanie z harmonogramem dnia i przygotowanie stanowiska pracy
-
Asystowanie podczas check- in and check-out gości hotelowych
-
Asystowanie podczas obsługi hotelowej
-
Ewaluacja praktyki zawodowej
-
Wymiana doświadczeń
-
Podsumowanie i ocena realizacji założonych celów stażu, realizacji programu kulturowego
-
Wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
|
|
Sobota
|
|
|
Niedziela
|
|
|