Your International Training FBD House, Spa Square Mallow Co. Cork Ireland Tel: +353876752148 Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Harmonogram pobytu i program praktyk
dla Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju
zajęcia praktyczne odbywają się zgodnie z programem praktyk uzgodnionym między partnerami
* czynności zaplanowane w mobilności mogą zostać zmienione lub przeniesione na inny termin w zależności od potrzeb obsługiwanych gości
Grupy:
14 uczniów i 1 nauczyciel od 14.01 - 11.02.2018
20 uczniów i 2 nauczycieli od 05.05 - 01.06.2018
19 uczniów i 2 nauczycieli od 01.10 - 26.10.2018
- program pierwszego tygodnia jest taki sam dla wszystkich kierunków
Tydzień 1 zajęcia wprowadzające na stanowiska pracy
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Niedziela |
|
|
Poniedziałek |
Praktyki w przedsiębiorstwach rozpoczynają się od godziny 9.00 – 17.00 z przerwą na lunch 13.00 – 14.00 /zgodnie z wcześniej ustalonym i zatwierdzonym programem praktyk/
|
|
Wtorek |
|
|
Środa
|
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Technik żywienia i usług gastronomicznych nr 343404
Tydzień 2 – produkcja gastronomiczna
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Poniedziałek |
|
|
Wtorek |
|
|
Środa |
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Tydzień 3 – produkcja gastronomiczna (ćwiczenie dobrych nawyków)
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Poniedziałek |
|
|
Wtorek |
|
|
Środa
|
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Tydzień 4 -planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Poniedziałek |
|
|
Wtorek
|
|
|
Środa |
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Your International Training FBD House, Spa Square Mallow Co. Cork Ireland Tel: +353876752148 Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Harmonogram pobytu i program praktyk
dla Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju
zajęcia praktyczne odbywają się zgodnie z programem praktyk uzgodnionym między partnerami
* czynności zaplanowane w mobilności mogą zostać zmienione lub przeniesione na inny termin w zależności od potrzeb obsługiwanych gości
Grupy:
14 uczniów i 1 nauczyciel od 14.01 - 11.02.2018
20 uczniów i 2 nauczycieli od 05.05 - 01.06.2018
19 uczniów i 2 nauczycieli od 01.10 - 26.10.2018
- program pierwszego tygodnia jest taki sam dla wszystkich kierunków
Tydzień 1 zajęcia wprowadzające na stanowiska pracy
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Niedziela |
|
|
Poniedziałek |
Praktyki w przedsiębiorstwach rozpoczynają się od godziny 9.00 – 17.00 z przerwą na lunch 13.00 – 14.00 /zgodnie z wcześniej ustalonym i zatwierdzonym programem praktyk/
|
|
Wtorek |
|
|
Środa
|
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Technik obsługi turystycznej nr 422403
Tydzień 2 – planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Poniedziałek |
Uczestnicy omawiają z mentorem plan pracy
|
|
Wtorek |
|
|
Środa
|
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Tydzień 3 – sprzedaż i rozliczanie imprez turystycznych
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Poniedziałek |
|
|
Wtorek |
|
|
Środa
|
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Tydzień 4 -udzielanie informacji turystycznej
Dzień |
9:00 – 17:00 |
Popołudnie |
Poniedziałek |
|
|
Wtorek |
|
|
Środa |
|
|
Czwartek |
|
|
Piątek |
|
|
Sobota |
|
|
Niedziela |
|
|
Sprawozdanie z rekrutacji uczniów do pierwszej grupy praktyk w Irlandii w ramach Projektu Erasmus+
"Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy"
W dniu 20.06.2017 komisja rekrutacyjna w składzie:
Beata Dreszer-przewodnicząca
Teresa Nowicka – członek komisji
Barbara Szeliga – członek komisji
Justyna Spychała – przedstawiciel Rady Rodziców
przeprowadziła pierwszy etap rekrutacji chętnych do wyjazdu na 4 tygodniowe praktyki uczniów Regionalnej Szkoły Turystycznej
Wpłynęło 36 podań od uczniów z klas 1-3, ze wszystkich kierunków kształcenia.
Do drugiego etapu rekrutacji zakwalifikowało się 20 osób, z których do wyjazdu zagranicznego zostanie wybranych 14 osób.
W dniu 21.06.2017 o godzinie 9.00, w sali medialnej szkoły odbędzie się spotkanie komisji z 20 uczniów wytypowanych w pierwszym terminie rekrutacji.
Poniżej kilka fotek z przebiegu rekrutacji:
„Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy”
Erasmus+ 4-tygodniowe praktyki zawodowe w IRLANDII!!!
Rekrutacja dla techników hotelarstwa, techników żywienia i usług gastronomicznych
oraz techników obsługi turystycznej.
Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów i uczennice Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju do udziału w projekcie finansowanym przez Unię Europejską z funduszy ERASMUS+ „ Mobilność osób uczących się i kadry w ramach kształcenia zawodowego”.
Wspólnie z partnerem z Irlandii przygotowaliśmy dla WAS program praktyk zawodowych w hotelach, restauracjach, biurach podróży i informacji turystycznej w miejscowościach nadmorskich w południowo-zachodniej Irlandii.
Praktyki odbędą się w czterech terminach:
styczeń 2018
maj 2018
październik 2018
Rozpoczynamy nabór na pierwszy termin 14 styczeń – 11 luty2018
Z uwagi na to, że 15 i 16 czerwca są wolne musimy przyspieszyć działania!
Proszę czytajcie informacje zamieszczane systematycznie na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+, na fanpagu FACEBOOKa „Praktyki w hotelach …..” lub na tablicy ogłoszeniowej ERASMUS+ (pierwsze piętro obok klasy 203).
Koordynator Projektu
Barbara Szeliga
Harmonogram działań:
Składanie wypełnionych deklaracji uczestnictwa (dostępnych na stronie internetowej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+ lub u Barbary Szeligi) |
do 13.06.2017 na ręce Pani Teresy Nowickiej, lub pani Barbary Szeligi lub w sekretariacie szkoły |
Składanie dokumentacji potwierdzającej Wasze umiejętności i zaangażowanie w swój rozwój zawodowy zgodnie z wymogami w Procedurze Rekrutacji Załącznik nr 2 (prosimy o estetyczne, podpisane i zapakowane w teczkę dokumenty) |
do 19.06.2017 na ręce Pani Teresy Nowickiej, lub pani Barbary Szeligi |
Posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej, oceniającej kandydatów według kryteriów Załącznika nr 2 |
20.06.2017 |
Wyłonienie 20 kandydatów do wyjazdu -informacja zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły i na tablicy informacyjnej projektu |
20.06.2017 |
Rozmowa kwalifikacyjna |
21.06.2017 |
Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych oraz listy rezerwowej |
21.06.2017 |
Możliwość odwołania od decyzji Komisji w formie pisemnej z podaniem przyczyny reklamacji |
Do 28.06.2017 na ręce Dyrektora Szkoły |
Rozpatrzenie przez Dyrektora Szkoły reklamacji |
Do 30.06.2017 |
Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych oraz listy rezerwowej |
01.07.2017 na stronie internetowej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+ |
Spotkanie organizacyjne z rodzicami i uczniami zakwalifikowanymi do udziału w projekcie; potwierdzenie udziału w projekcie |
03.07.2017 godzina 17.00 |
Podpisywanie umów |
Sierpień 2017 im szybciej podpiszemy umowy tym będziemy mogli taniej kupić bilety lotnicze |
Kursy przygotowawcze do wyjazdu |
Wrzesień 2017 |
Wyjazd |
14 styczeń 2018 |
Powrót |
11 lutego 2018 |
Przedstawienie prezentacji i rozliczenie dzienników praktyk oraz ewaluacja |
Do 22 marca 2018 |
Udział w uroczystej Gali podsumowującej projekt |
Marzec 2019 |