
Zaangażowanie uczestników podczas
zajęć było duże. Uczniowie chętnie odgrywali role autentycznych bohaterów,
zabierali głos w dyskusji.

Dzięki
przebraniu się nauczycieli i uczniów mogliśmy
się przenieść w "czasie i
przestrzeni" - do starożytnej Grecji V wieku
p.n.e.

Przygotowania
do sądu skorupkowego.
Uczniowie
na podstawie mowy Peraklesa wypunktują z
tekstu mocne i słabe strony demokracji ateńskiej.

Lekcję obserwowała p. Piwko
wizytator Kuratorium Oświaty i Dyrektor Szkoły pani mgr Barbara Drożyńska.
KLASA I TH B

Maciek
wcielił się w rolę Tejrezjusza.

Uczestnicy
zajęć porównują demokrację ateńską za współczesnym
systemem demokratycznym.


Krzesła i ławki ustawione w półokręgu
miały symbolizować miejsce obrad zgromadzenia ludowego.

Obrady sądu skorupkowego nad Kreonem
- uczniowie trzymają w ręku symbolony i przysłuchują się obronie Tyrezjasza.