-
Szczegóły
-
Magdalena Strychaniecka
21 czerwca 2017 roku w Regionalnej Szkole Turystycznej odbyła się pierwsza rozmowa kwalifikacyjna do projektu "Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy", finansowanego przez Unię Europejską z funduszy ERASMUS+ „Mobilność osób uczących się i kadry w ramach kształcenia zawodowego”.
Pierwsza grupa uczniów naszej szkoły wyjedzie 15 października 2017 roku, by kształcić swoje kompetencje zawodowe i językowe w irlandzkich hotelach, restauracjach, biurach podróży oraz informacji turystycznej.
Komisja rekrutacyjna nie miała jednak łatwego zadania, ponieważ dokumentacja potwierdzająca umiejętności i zaangażowanie w rozwój zawodowy większości kandydatów była imponująca, a poziom znajomości języka angielskiego bardzo dobry. Panie Beata Dreszer - Przewodnicząca, Justyna Spychała – przedstawiciel Rady Rodziców, Teresa Nowicka, Agnieszka Chwiłka, Katarzyna Zachara - członkowie Komisji i Barbara Szeliga – Obserwator, spośród wielu kandydatów wybrały 14 osób, które jako pierwsze wezmą udział w projekcie. Opiekunem tej grupy będzie Pani Barbara Szeliga.
Gratulujemy pierwszej czternastce i zapraszamy innych uczniów naszej szkoły do udziału w projekcie.
Magdalena Strychaniecka
-
Szczegóły
-
Barbara Szeliga
Sprawozdanie z rekrutacji uczniów do pierwszej grupy praktyk w Irlandii w ramach Projektu Erasmus+
"Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy"
W dniu 20.06.2017 komisja rekrutacyjna w składzie:
Beata Dreszer-przewodnicząca
Teresa Nowicka – członek komisji
Barbara Szeliga – członek komisji
Justyna Spychała – przedstawiciel Rady Rodziców
przeprowadziła pierwszy etap rekrutacji chętnych do wyjazdu na 4 tygodniowe praktyki uczniów Regionalnej Szkoły Turystycznej
Wpłynęło 36 podań od uczniów z klas 1-3, ze wszystkich kierunków kształcenia.
Do drugiego etapu rekrutacji zakwalifikowało się 20 osób, z których do wyjazdu zagranicznego zostanie wybranych 14 osób.
W dniu 21.06.2017 o godzinie 9.00, w sali medialnej szkoły odbędzie się spotkanie komisji z 20 uczniów wytypowanych w pierwszym terminie rekrutacji.
Poniżej kilka fotek z przebiegu rekrutacji:
-
Szczegóły
-
Julia Gardel
Dnia 25 maja 2017 roku odbyła się szkolna wycieczka do pięknej , pełnej zabytków Pragi – stolicy Republiki Czeskiej. Pomysłodawcami i organizatorami wycieczki były Panie Joanna Matusiak i Danuta Droździk. Podczas wyjazdu towarzyszyli nam również studenci z Hiszpanii.
Pierwszym etapem były Hradczany, gdzie mogliśmy zobaczyć uroczystą zmianę warty przed bramą, która wiodła do Zamku Praskiego. Mijaliśmy przepiękny Pałac Schwarzenbergów, którego renesansowy wystrój wzbudza powszechny zachwyt i przeszliśmy się Złotą Uliczką. Następnie zeszliśmy na Malą Stranę, gdzie zobaczyliśmy jeden z najpiękniejszych ogrodów pałacowych. Kolejnym etapem było przejście przez Most Karola w kierunku Starego Miasta, gdzie zobaczyliśmy zegar astronomiczny Orloj. Wolny czas wykorzystaliśmy na drobne zakupy, ciepły posiłek i przejażdżkę metrem. Atmosfera miasta oraz różne magiczne miejsca sprawiły, że chwile spędzone w tym mieście zostaną w naszej pamięci przez długi czas.
Julia Gardel – tekst i Monika Szot – zdjęcia
Więcej zdjęć z wycieczki w galerii -->
-
Szczegóły
„Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy 2”
realizowanym przez
Regionalną Szkołę Turystyczną w Polanicy-Zdroju
§ 1. Informacje o projekcie
- Regulamin określa zasady rekrutacji oraz uczestnictwa uczniów Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju w projekcie pt „Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy 2” realizowanym podczas czterotygodniowych praktyk zawodowych w hotelach, restauracjach i obiektach turystycznych w Szwecji, Irlandii i Hiszpanii.
- Projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu „Erasmus+ Kształcenie i szkolenia zawodowe, mobilność edukacyjna - wyjazdy uczniów i kadry edukacyjnej.
- Główne cele projektu:
- wpieranie uczniów w nabywaniu kompetencji zawodowych, językowych i społecznych,
- lepsze dostosowanie umiejętności uczniów do oczekiwań pracodawców i rynku pracy, a tym samym zwiększenie jakość usług na rzecz gości i konsumentów, zarówno w kraju jak i za granicą,
- umożliwienie uczniom praktyczną naukę samodzielności i ukierunkowania na własny rozwój zawodowy,
- umacnianie więzi międzykulturowych i szacunku do wykonywania własnej pracy,
- uzyskanie walidacji nabytych umiejętności uczestników podczas szkolenia poprzez dokument Europass Mobilność, Europass CV, ECVET.
- Projekt realizowany jest w Regionalnej Szkole Turystycznej w Polanicy-Zdroju w okresie 31.12.2020 r. – 31.08.2022 r.
- W ramach projektu wsparcie otrzyma 48 uczniów kształcących się w zawodach technik hotelarstwa, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz technik organizacji turystyki.
- Uczestnictwo w projekcie jest nieodpłatne.
§ 2. Warunki uczestnictwa w projekcie
- Uczestnikami projektu mogą być uczniowie/uczennice RST w Polanicy-Zdroju kształcący się w zawodach wymienionych w § 1 pkt.5.
- Warunkiem uczestnictwa jest wyrażenie chęci uczestnictwa w projekcie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (Załącznik nr 1), który można pobrać na stronie internetowej szkoły www. rst.ng.pl w zakładce projekty europejskie, wydrukować w wersji papierowej dostarczyć w podanym na stronie internetowej terminie do koordynatora projektu – Barbary Szeligi.
- Kolejnym etapem rekrutacji jest procedura opisana w Załączniku nr 2, oraz odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed komisją rekrutacyjną.
- Uczestnik projektu posiada ważny paszport i/lub dowód osobisty co najmniej na kolejny rok kalendarzowy.
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie jest dostępny na stronie internetowej szkoły oraz u koordynatora projektu – Barbary Szeligi.
§ 3. Zasady rekrutacji uczestników projektu
- Rekrutacji uczniów dokonuje Zespół ds. rekrutacji powołany przez Dyrektora Szkoły. W skład Zespołu ds. rekrutacji wchodzą:
- z-ca dyrektora – Magdalena Bregin
- nauczyciel hotelarstwa– Teresa Nowicka,
- nauczyciel języka angielskiego,
- pedagog szkolny – Agnieszka Chwiłka
- opiekun wyjeżdżający z daną grupą – jako obserwator.
- koordynator projektu - jako obserwator
- Rekrutacja prowadzona będzie w roku szkolnym 2020/2021 oraz 2021/2022
- Harmonogram rekrutacji dla każdej grupy podany zostanie do wiadomości odrębnym komunikatem.
- Rekrutacja jest przeprowadzana w formie konkursu.
- Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające poniższe wymagania:
- są uczniami RST w Polanicy-Zdroju,
- uzyskują pozytywne oceny z przedmiotów zawodowych oraz języka angielskiego ( min dostateczny),
- wykazują zainteresowanie zawodem w danej branży poprzez angażowanie się w działania dodatkowe na rzecz swojego rozwoju zawodowego (oprócz programowych praktyk zawodowych),
- cechuje ich nienaganne zachowanie i wysoka frekwencja.
- Proces rekrutacji poprzedzony będzie informacją na tablicach ogłoszeń w szkole, stronie internetowej szkoły oraz w dzienniku elektronicznym.
- Szczegółowe kryteria rekrutacji:
- w pierwszej części rekrutacji kandydat będzie mógł uzyskać maksymalnie 55 punktów, na które składają się punkty wymienione w Załączniku nr 2,
- w drugiej części rekrutacji kandydat będzie mógł uzyskać dodatkowe 25 od komisji, która zbada dojrzałość kandydata i predyspozycje zawodowe do wykonywania zadań na docelowym stanowisku pracy,
- W przypadku zdobycia przez kandydatów takiej samej ilości punktów o zakwalifikowaniu ucznia decyduje opinia dyrektora i kierownika kształcenia praktycznego .
- Proces rekrutacji zostanie zakończony sporządzeniem przez Zespół ds. rekrutacji listy głównej i rezerwowej oraz umieszczeniem ich na tablicy informacyjnej w RST oraz na fanpagu projektu pt „Praktyki zawodowe w hotelach….”.
- Wolne miejsca zajmie pierwsza w kolejności osoba z listy rezerwowej, z danego zawodu, w przypadku gdy zakwalifikowany uczeń zrezygnuje z udziału w projekcie/zostanie skreślony lub nie wyrazi zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Złożone przez kandydata skserowane dokumenty nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku zbyt małej liczby uczestników rekrutacja może zostać wznowiona w dowolnym momencie trwania projektu.
- Uczeń ma prawo odwołać się od decyzji Zespołu Rekrutacyjnego w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 3 dni roboczych a wyniki rekrutacji po tym terminie są ostateczne.
- Uczniowie, którzy zostali zakwalifikowani do udziału w projekcie, wraz z rodzicami/ opiekunami, są zobowiązani do udziału w spotkaniu informacyjnym.
- Rodzic/opiekun prawny ucznia wypełnia oświadczenie o wyrażeniu zgody na udział dziecka/podopiecznego w projekcie i pisemnie potwierdza zapoznanie się z regulaminem udziału w projekcie (Załącznik nr 3).
§ 4. Zasady organizacji zajęć przygotowawczych do projektu
- Zajęcia w ramach przygotowania językowego, kulturowego i pedagogicznego zorganizowane będą w Regionalnej Szkole Turystycznej w Polanicy-Zdroju i/lub online na platformie Teams oraz OLS
- Zajęcia odbywać się będą w blokach kilkugodzinnych po zajęciach lekcyjnych lub w dni wolne od zajęć dydaktycznych i będą składały się z:
- kursu języka angielskiego zawodowego - 15 godz. dla każdej grupy,
- przygotowania kulturowego – zajęcia mające na celu poznanie kultury i obyczajów Irlandii - 2 godz.
- przygotowanie pedagogiczne - zajęcia z zakresu zachowywania się w trudnych sytuacjach - 2 godz.
- spotkania z doradcą zawodowym – przygotowanie Europass CV i zapoznanie z systemem ECVET - 2godz.
- szkolenie BHP i pierwszej pomocy – 2 godz
- Dodatkowo zorganizowane będą zajęcia związane z tematyką wyjazdu prowadzone przez nauczycieli przedmiotów zawodowych.
- Uczestnictwo w zajęciach jest obowiązkowe.
- Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie mają obowiązek punktualnie i regularnie uczestniczyć w organizowanych zajęciach.
- Każdą nieobecność na zajęciach należy zgłosić wcześniej koordynatorowi projektu. Dopuszczalna liczba nieobecności na zajęciach nie może przekroczyć 20% ogółu godzin. W przypadku opuszczenia więcej niż 20 % godzin przewidzianych na dane zajęcia uczeń zostaje skreślony z listy uczestników w projekcie.
- Zaległości spowodowane nieobecnością na zajęciach uczestnik ma obowiązek uzupełnić we własnym zakresie lub w formie indywidualnych konsultacji z nauczycielem prowadzącym kurs.
- W przypadku skreślenia ucznia z listy uczestników kursu, jego miejsce zajmie osoba z listy rezerwowej. Skreślony z listy uczeń zobowiązany jest do zwrotu wszystkich otrzymanych materiałów.
§ 5. Prawa i obowiązki uczestnika Projektu
- Każdy Uczestnik ma prawo do:
- informacji na temat projektu umieszczanych na stronie internetowej szkoły, bądź przekazywanych bezpośrednio uczestnikowi, lub w grupie na fanpagu „Praktyki w hotelach...”,
- nieodpłatnego udziału w projekcie, z wyjątkiem sytuacji opisanych w paragrafie 6 i 7,
- otrzymania materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć,
- otrzymania certyfikatów zgodnie z założeniami projektu,
- zgłaszania uwag i oceny zajęć, w których uczestniczy na każdym etapie realizacji projektu.
- Uczestnik zobowiązuje się do:
- uczestnictwa w zajęciach realizowanych w ramach przygotowania do stażu (podpis na liście obecności),
- podejścia do testu językowego online na platformie OLS oraz systematycznej nauki na tej platformie,
- 100% obecności podczas praktyki w kraju goszczącym (dotyczy: punktualności, realizowania zadań powierzonych podczas szkolenia oraz przez opiekuna grupy, informowania koordynatora projektu o wszelkich nieprawidłowościach mających wpływ na realizację praktyki i stopień satysfakcji uczestnika),
- uczestnictwa w zajęciach kulturowych,
- uczestnictwa w spotkaniach z opiekunami oraz zdawania relacji z przebiegu stażu,
- czynnego uczestnictwa w monitoringu i ewaluacji projektu - zgodnie z założeniami projektu,
- stworzenia prezentacji multimedialnej przedstawiającej efekty uczestnictwa w projekcie,
- sporządzenia raportu końcowego w terminie wyznaczonym przez opiekuna projektu,
- aktywnego uczestnictwa w upowszechnianiu rezultatów projektu.
- W przypadku absencji uczestnika projektu na zajęciach wynikłej z choroby potwierdzonej przez lekarza, uczeń zaległe dni pracy zrealizuje u pracodawcy polskiego – honorowego patrona projektu.
§ 6. Rezygnacja uczestnika z udziału w projekcie
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji w projekcie bez ponoszenia odpowiedzialności finansowej w przypadku gdy:
- rezygnacja została złożona na piśmie do dyrektora RST w terminie do 7 dni po zakończeniu procesu rekrutacyjnego bez podania przyczyny (w przypadku osób niepełnoletnich rezygnacja musi być podpisana przez rodzica/opiekuna prawnego),
- rezygnacja następuje w przypadku ważnych powodów osobistych lub zdrowotnych w terminie do 7 dni od zaistnienia przyczyny powodującej konieczność rezygnacji, uwzględniając zapis pkt 3. Rezygnacja musi być złożona na piśmie, do którego należy dołączyć stosowne zaświadczenie (np. zwolnienie lekarskie), w przypadku osób niepełnoletnich rezygnacja musi być podpisana przez rodzica/opiekuna prawnego.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie po zakupieniu biletów limiennych uczestnik zobowiązuje się pokryć koszty przebookowania biletu na inną osobę, zgodnie z wystawionym przez lprzewoźnika rachunkiem, (szacunkowa wartość zgodnie z regulaminem przewoźnika to 50 Euro).
§7. Możliwość usunięcia uczestnika projektu w czasie mobilności
- Opiekun może usunąć uczestnika projektu w czasie mobilności jeżeli uczeń dopuszcza się rażących uchybień w realizacji projektu:
- nie przestrzega przepisów bhp i ppoż na stanowisku pracy,
- jest arogancki w stosunku do opiekunów, mentora i w miejscu zakwaterowania,
- nie wykonuje zleconych zadań podczas realizacji praktyki,
- uporczywie łamie zasady współżycia społecznego (spożywa alkohol, narkotyki, pali papierosy).
- W przypadku wystąpienia wymienionych w punkcie 1 problemów, uczeń nie otrzymuje kieszonkowego za okres nie przystępowania lub niedopuszczenia do stanowiska pracy. Ponadto uczeń zrealizuje program projektu u polskiego pracodawcy wyłącznie w okresie ferii zimowych lub wakacji w ilości dni niewykonanych w kraju goszczącym. W drastycznych przypadkach, zagrażających mieniu i zdrowiu osób uczestniczących w projekcie rodzice ucznia zobowiązani są pokryć koszty odesłania ich dziecka do Polski.
§8.Postanowienia końcowe
- Uczestnik projektu powinien posiadać aktualny dokument tożsamości (dowód osobisty i/lub paszport).
- Ogólny nadzór nad przebiegiem rekrutacji i realizacją projektu oraz rozstrzyganie spraw nieuregulowanych w niniejszym regulaminie należy do kompetencji dyrektora Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju. Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.
-
Szczegóły
-
Barbara Szeliga
"Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy"
Erasmus+ 4-tygodniowe praktyki zawodowe w IRLANDII !!!
Rekrutacja dla techników hotelarstwa, techników żywienia i usług gastronomicznych
oraz techników obsługi turystycznej.
Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów i uczennice Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju do udziału w projekcie finansowanym przez Unię Europejską z funduszy ERASMUS+ „ Mobilność osób uczących się i kadry w ramach kształcenia zawodowego”.
Wspólnie z partnerem z Irlandii przygotowaliśmy dla WAS program praktyk zawodowych w hotelach, restauracjach, biurach podróży i informacji turystycznej w miejscowościach nadmorskich w południowo-zachodniej Irlandii.
Praktyki odbędą się w czterech terminach:
styczeń/luty 2018
maj 2018
październik 2018
Rozpoczynamy nabór na pierwszy termin: 15 październik – 04 listopad 2017 r.
Z uwagi na to, że 15 i 16 czerwca są wolne musimy przyspieszyć działania!
Proszę czytajcie informacje zamieszczane systematycznie na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+, na fanpagu FACEBOOKa „Praktyki w hotelach …..” lub na tablicy ogłoszeniowej ERASMUS+ (pierwsze piętro obok klasy 203).
Koordynator Projektu
Barbara Szeliga
Harmonogram działań:
Działanie |
Termin |
Składanie wypełnionych deklaracji uczestnictwa (dostępnych na stronie internetowej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+ lub u Barbary Szeligi)
|
do 13.06.2017 na ręce Pani Teresy Nowickiej,
lub pani Barbary Szeligi lub w sekretariacie szkoły
|
Składanie dokumentacji potwierdzającej Wasze umiejętności i zaangażowanie w swój rozwój zawodowy zgodnie z wymogami w Procedurze Rekrutacji Załącznik nr 2 (prosimy o estetyczne, podpisane i zapakowane w teczkę dokumenty)
|
do 19.06.2017 na ręce Pani Teresy Nowickiej,
lub pani Barbary Szeligi
|
Posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej, oceniającej kandydatów według kryteriów Załącznika nr 2
|
20.06.2017
|
Wyłonienie 20 kandydatów do wyjazdu -informacja zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły i na tablicy informacyjnej projektu
|
20.06.2017
|
Rozmowa kwalifikacyjna
|
21.06.2017
|
Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych oraz listy rezerwowej
|
21.06.2017
|
Możliwość odwołania od decyzji Komisji w formie pisemnej z podaniem przyczyny reklamacji
|
do 28.06.2017
na ręce Dyrektora Szkoły
|
Rozpatrzenie przez Dyrektora Szkoły reklamacji
|
Do 30.06.2017
|
Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych oraz listy rezerwowej
|
01.07.2017
na stronie internetowej szkoły w zakładce
Projekty europejskie ERASMUS+
|
Spotkanie organizacyjne z rodzicami i uczniami zakwalifikowanymi do udziału w projekcie; potwierdzenie udziału w projekcie
|
03.07.2017 godzina 17.00
|
Podpisywanie umów
|
Sierpień 2017 im szybciej podpisane bedą umowy tym taniej będziemy moglikupić bilety lotnicze
|
Kursy przygotowawcze do wyjazdu
|
listopad-styczeń 2017/2018
|
Wyjazd
|
14 styczeń 2018
|
Powrót
|
11 luty 2018
|
Przedstawienie prezentacji i rozliczenie dzienników praktyk oraz ewaluacja
|
do 31 marzec 2018
|
Udział w uroczystej Gali podsumowującej projekt
|
marzec 2019
|
-
Szczegóły
-
Barbara Szeliga
„Praktyczne kształcenie mistrzów na turystycznym rynku pracy”
Erasmus+ 4-tygodniowe praktyki zawodowe w IRLANDII!!!
Rekrutacja dla techników hotelarstwa, techników żywienia i usług gastronomicznych
oraz techników obsługi turystycznej.
Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów i uczennice Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju do udziału w projekcie finansowanym przez Unię Europejską z funduszy ERASMUS+ „ Mobilność osób uczących się i kadry w ramach kształcenia zawodowego”.
Wspólnie z partnerem z Irlandii przygotowaliśmy dla WAS program praktyk zawodowych w hotelach, restauracjach, biurach podróży i informacji turystycznej w miejscowościach nadmorskich w południowo-zachodniej Irlandii.
Praktyki odbędą się w czterech terminach:
-
styczeń 2018
-
maj 2018
-
październik 2018
Rozpoczynamy nabór na pierwszy termin 14 styczeń – 11 luty2018
Z uwagi na to, że 15 i 16 czerwca są wolne musimy przyspieszyć działania!
Proszę czytajcie informacje zamieszczane systematycznie na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+, na fanpagu FACEBOOKa „Praktyki w hotelach …..” lub na tablicy ogłoszeniowej ERASMUS+ (pierwsze piętro obok klasy 203).
Koordynator Projektu
Barbara Szeliga
Harmonogram działań:
Składanie wypełnionych deklaracji uczestnictwa (dostępnych na stronie internetowej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+ lub u Barbary Szeligi)
|
do 13.06.2017 na ręce Pani Teresy Nowickiej,
lub pani Barbary Szeligi
lub w sekretariacie szkoły
|
Składanie dokumentacji potwierdzającej Wasze umiejętności i zaangażowanie w swój rozwój zawodowy zgodnie z wymogami w Procedurze Rekrutacji Załącznik nr 2 (prosimy o estetyczne, podpisane i zapakowane w teczkę dokumenty)
|
do 19.06.2017 na ręce Pani Teresy Nowickiej,
lub pani Barbary Szeligi
|
Posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej, oceniającej kandydatów według kryteriów Załącznika nr 2
|
20.06.2017
|
Wyłonienie 20 kandydatów do wyjazdu -informacja zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły i na tablicy informacyjnej projektu
|
20.06.2017
|
Rozmowa kwalifikacyjna
|
21.06.2017
|
Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych oraz listy rezerwowej
|
21.06.2017
|
Możliwość odwołania od decyzji Komisji w formie pisemnej z podaniem przyczyny reklamacji
|
Do 28.06.2017
na ręce Dyrektora Szkoły
|
Rozpatrzenie przez Dyrektora Szkoły reklamacji
|
Do 30.06.2017
|
Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych oraz listy rezerwowej
|
01.07.2017
na stronie internetowej szkoły w zakładce Projekty europejskie ERASMUS+
|
Spotkanie organizacyjne z rodzicami i uczniami zakwalifikowanymi do udziału w projekcie; potwierdzenie udziału w projekcie
|
03.07.2017 godzina 17.00
|
Podpisywanie umów
|
Sierpień 2017 im szybciej podpiszemy umowy tym będziemy mogli taniej kupić bilety lotnicze
|
Kursy przygotowawcze do wyjazdu
|
Wrzesień 2017
|
Wyjazd
|
14 styczeń 2018
|
Powrót
|
11 lutego 2018
|
Przedstawienie prezentacji i rozliczenie dzienników praktyk oraz ewaluacja
|
Do 22 marca 2018
|
Udział w uroczystej Gali podsumowującej projekt
|
Marzec 2019
|