Spis treści

Załącznik nr 1

Ankieta dla nauczycieli Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju

  1. Informacje wstępne o projekcie, ZAŁOŻENIA projektowe

1. Tytuł projektu „ Praktyczne kształcenie nauczycieli na europejskim rynku turystycznym”

2. Chcielibyśmy, aby w ciągu dwóch lat, na 1- 2 tygodniowe praktyki zawodowe w szkole, hotelach, restauracjach i biurach podróży wyjechało większość nauczycieli naszej szkoły, głównie podczas ferii zimowych i/lub wakacji letnich.

Jesteśmy pewni, że akcje objęte wsparciem w ramach tej akcji kluczowej przyniosą pozytywne i długotrwałe skutki uczestnikom i zaangażowanym organizacjom uczestniczącym oraz systemom polityki, w których zawarte są takie działania.

3. Pierwszy wyjazd na job shadowing skierowany jest do nauczycieli związanych z nauczaniem „animacji” oraz umiejętności kluczowych wymaganych w zawodzie animatora.

Termin: wahadłowo w okresie ferii zimowych 2020

M-ce odbywania praktyki: Malaga, Hiszpania

Długość praktyk do 6 dni

Wyjazdy max po 3 /4 osoby

  1. Deklaracja udziału nauczyciela

  1. Imię, nazwisko …………………………………………………………………………………………….

  2. Staż pracy (ilość lat).……………………………………………………………………………………

  3. Miejscowość zamieszkania …………………………………………………………………………

  4. Stopień stażu zawodowego ………………………………………………………………………...

  5. Nauczany przedmiot …………………………………………………………………………………..

  6. Uczę w klasach o profilu………………………………………………………………………………

  7. Do tej pory skorzystałem/am z następujących kursów unijnych ……………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………

  8. Jestem zainteresowany/a osiągnięciem następujących efektów (zaznacz wstawiając „x”)

- unowocześnienie posiadanych umiejętności i kompetencji zawodowych,

- uzyskiwanie lepszych wyników w nauczaniu,

- budowanie w oczach uczniów i środowiska profesjonalnego wizerunku i autorytetu

doświadczonego zawodowo nauczyciela

- większego poczucia własnej wartości;

- lepszej znajomości języków obcych;

- większej świadomości międzykulturowej;

- większej wiedzy na temat projektów europejskich i wartości UE;

- większej motywacji do dalszego uczestnictwa w (formalnym i pozaformalnym)

kształceniu lub szkoleniu po okresie spędzonym za granicą w ramach mobilności

- inne jakie …………………………………………………… ………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Pytania uzupełniające:

  1. Posiadam znajomość języków obcych:

Język angielski w stopniu…………………………………………;

Język hiszpański w stopniu…………………………………………..

2. Moje propozycje wykorzystania zdobytych w job-shadowing

umiejętności w metodologii prowadzonych przeze mnie zajęć w przyszłości:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

3. Na jakie pytania chciałbym/chciałabym uzyskać odpowiedzi podczas job-shadowing w

Maladze:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4. Co już wiem o szkole IES BEN Gabirol w Maladze?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

JSN Vintage is designed by JoomlaShine.com