Załącznik nr 1
Ankieta dla nauczycieli Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju
-
Informacje wstępne o projekcie, ZAŁOŻENIA projektowe
1. Tytuł projektu „ Praktyczne kształcenie nauczycieli na europejskim rynku turystycznym”
2. Chcielibyśmy, aby w ciągu dwóch lat, na 1- 2 tygodniowe praktyki zawodowe w szkole, hotelach, restauracjach i biurach podróży wyjechało większość nauczycieli naszej szkoły, głównie podczas ferii zimowych i/lub wakacji letnich.
Jesteśmy pewni, że akcje objęte wsparciem w ramach tej akcji kluczowej przyniosą pozytywne i długotrwałe skutki uczestnikom i zaangażowanym organizacjom uczestniczącym oraz systemom polityki, w których zawarte są takie działania.
3. Pierwszy wyjazd na job shadowing skierowany jest do nauczycieli związanych z nauczaniem „animacji” oraz umiejętności kluczowych wymaganych w zawodzie animatora.
Termin: wahadłowo w okresie ferii zimowych 2020
M-ce odbywania praktyki: Malaga, Hiszpania
Długość praktyk do 6 dni
Wyjazdy max po 3 /4 osoby
-
Deklaracja udziału nauczyciela
-
Imię, nazwisko …………………………………………………………………………………………….
-
Staż pracy (ilość lat).……………………………………………………………………………………
-
Miejscowość zamieszkania …………………………………………………………………………
-
Stopień stażu zawodowego ………………………………………………………………………...
-
Nauczany przedmiot …………………………………………………………………………………..
-
Uczę w klasach o profilu………………………………………………………………………………
-
Do tej pory skorzystałem/am z następujących kursów unijnych ……………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………
-
Jestem zainteresowany/a osiągnięciem następujących efektów (zaznacz wstawiając „x”)
- unowocześnienie posiadanych umiejętności i kompetencji zawodowych,
- uzyskiwanie lepszych wyników w nauczaniu,
- budowanie w oczach uczniów i środowiska profesjonalnego wizerunku i autorytetu
doświadczonego zawodowo nauczyciela
- większego poczucia własnej wartości;
- lepszej znajomości języków obcych;
- większej świadomości międzykulturowej;
- większej wiedzy na temat projektów europejskich i wartości UE;
- większej motywacji do dalszego uczestnictwa w (formalnym i pozaformalnym)
kształceniu lub szkoleniu po okresie spędzonym za granicą w ramach mobilności
- inne jakie …………………………………………………… ………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
-
Pytania uzupełniające:
-
Posiadam znajomość języków obcych:
Język angielski w stopniu…………………………………………;
Język hiszpański w stopniu…………………………………………..
2. Moje propozycje wykorzystania zdobytych w job-shadowing
umiejętności w metodologii prowadzonych przeze mnie zajęć w przyszłości:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
3. Na jakie pytania chciałbym/chciałabym uzyskać odpowiedzi podczas job-shadowing w
Maladze:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Co już wiem o szkole IES BEN Gabirol w Maladze?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...