Załącznik nr 4
KARTA OCENY EGZAMINU
Wytyczne z regulaminu:
Członkowie Komisji Egzaminacyjnej, dokonując oceny, stosują następujące kryteria:
Każdy Członek Komisji dokonuje oceny indywidualnie.
Imię i nazwisko składającego egzamin:…………………………………………………………
Na podstawie przedłożonej przez autora pracy, Członkowie Komisji ocenią ją wg powyższych kryteriów.
1/. Za każde kryterium nauczyciel może uzyskać od 0 – 5 punktu.
2/. Maksymalna ilość punktów, które nauczyciel może uzyskać za pracę wynosi 30 (za odniesienie się do każdego kryterium: max. 5 pkt), minimalna ilość punktów za pracę może wynieść 0.
3./ Każdy nauczyciel – autor pracy pisemnej jako jej uzupełnienie, załącza prezentację z przebiegu swojej praktyki, wykonaną w formacie Power Point (może być to praca grupowa). Ocena punktowa uwzględnia: wartość merytoryczną przedstawionego materiału, kreatywność, sposób przygotowania prezentacji i spójność prezentacji z pracą pisemną- za odniesienie się do tych kryteriów, każdy oceniający Członek Komisji może przyznać od 0 – 6 pkt.)
Część II
Kryteria -opis |
Ilość punktów |
1/. Na podstawie odbytej praktyki zawodowej i opisanych doświadczeń, nauczyciel potrafi wymienić wymagania, które uczeń spotka na stanowisku animatora czasu wolnego. Punktacja: od 0 do 5 pkt. |
|
2/. Nauczyciel, po odbytej praktyce, ma koncepcję dostosowania dotychczas realizowanego przez siebie procesu kształcenia zawodowego w szkole, do wymagań, oczekiwań pracodawców wobec animatorów czasu wolnego (przyszłych pracowników w turystyce). Punktacja: od 0 do 5 pkt. |
|
3/. Nauczyciel w koncepcji modyfikowania własnego warsztatu pracy pod wpływem odbytej praktyki zawodowej, dostrzega konieczność kształtowania praktycznych umiejętności lub wdrażanie do czynności stanowiskowych uczniów i potrafi podać przykłady planowanych przez siebie zmian w procesie kształcenia zawodowego uczniów. Punktacja: od 0 do 5 pkt. |
|
4/. Nauczyciel potrafi wymienić oczekiwane przez pracodawcę kompetencje personalno – społeczne, jakie powinien posiadać pracownik, oraz wskazać metodę, sposób ich kształtowania wśród uczniów w procesie kształcenia zawodowego w szkole. Punktacja: od 0 do 5 pkt. |
|
5/. Nauczyciel, na podstawie własnych doświadczeń i obserwacji przebiegu kształcenia zawodowego w szkole, rozumie na czym polega różnica pomiędzy rolą nauczyciela kształcenia zawodowego przed i po odbyciu, praktyki zawodowej. Punktacja: od 0 do 5 pkt. |
Część III
Kryteria -opis |
Ilość punktów: max 10pkt łącznie |
|
Podsumowanie:
Łączna ilość pkt za cz. 2……………………………………..………..
Łączna ilość pkt za cz. 3………………………………..……………..
…………………………………………………………………………
Miejsce, data i czytelny podpis Członka Komisji