Spis treści

Załącznik nr 4

KARTA OCENY EGZAMINU

Wytyczne z regulaminu:

Członkowie Komisji Egzaminacyjnej, dokonując oceny, stosują następujące kryteria:

Każdy Członek Komisji dokonuje oceny indywidualnie.

 

Imię i nazwisko składającego egzamin:…………………………………………………………

Na podstawie przedłożonej przez autora pracy, Członkowie Komisji ocenią ją wg powyższych kryteriów.

1/. Za każde kryterium nauczyciel może uzyskać od 0 – 5 punktu.

2/. Maksymalna ilość punktów, które nauczyciel może uzyskać za pracę wynosi 30 (za odniesienie się do każdego kryterium: max. 5 pkt), minimalna ilość punktów za pracę może wynieść 0.

3./ Każdy nauczyciel – autor pracy pisemnej jako jej uzupełnienie, załącza prezentację z przebiegu swojej praktyki, wykonaną w formacie Power Point (może być to praca grupowa). Ocena punktowa uwzględnia: wartość merytoryczną przedstawionego materiału, kreatywność, sposób przygotowania prezentacji i spójność prezentacji z pracą pisemną- za odniesienie się do tych kryteriów, każdy oceniający Członek Komisji może przyznać od 0 – 6 pkt.)

Część II

Kryteria -opis

Ilość punktów

1/. Na podstawie odbytej praktyki zawodowej i opisanych doświadczeń, nauczyciel potrafi wymienić wymagania, które uczeń spotka na stanowisku animatora czasu wolnego.

Punktacja: od 0 do 5 pkt.

 

2/. Nauczyciel, po odbytej praktyce, ma koncepcję dostosowania dotychczas realizowanego przez siebie procesu kształcenia zawodowego w szkole, do wymagań, oczekiwań pracodawców wobec animatorów czasu wolnego (przyszłych pracowników w turystyce).

Punktacja: od 0 do 5 pkt.

 

3/. Nauczyciel w koncepcji modyfikowania własnego warsztatu pracy pod wpływem odbytej praktyki zawodowej, dostrzega konieczność kształtowania praktycznych umiejętności lub wdrażanie do czynności stanowiskowych uczniów i potrafi podać przykłady planowanych przez siebie zmian w procesie kształcenia zawodowego uczniów.

Punktacja: od 0 do 5 pkt.

 

4/. Nauczyciel potrafi wymienić oczekiwane przez pracodawcę kompetencje personalno – społeczne, jakie powinien posiadać pracownik, oraz wskazać metodę, sposób ich kształtowania wśród uczniów w procesie kształcenia zawodowego w szkole.

Punktacja: od 0 do 5 pkt.

 

5/. Nauczyciel, na podstawie własnych doświadczeń i obserwacji przebiegu kształcenia zawodowego w szkole, rozumie na czym polega różnica pomiędzy rolą nauczyciela kształcenia zawodowego przed i po odbyciu, praktyki zawodowej.

Punktacja: od 0 do 5 pkt.

 

 

Część III

Kryteria -opis

Ilość punktów: max 10pkt

łącznie

  • wartość merytoryczna przedstawionego materiału,

  • kreatywność, sposób przygotowania prezentacji,

  • spójność prezentacji z pracą pisemną.

 

Podsumowanie:

Łączna ilość pkt za cz. 2……………………………………..………..

Łączna ilość pkt za cz. 3………………………………..……………..

…………………………………………………………………………

Miejsce, data i czytelny podpis Członka Komisji

JSN Vintage is designed by JoomlaShine.com